Filters
Close

Shipping & Returns

1. Retourbeleid

Ons retourbeleid is 14 dagen geldig. Na 14 dagen zal het niet langer mogelijk zijn om uw product naar u te retouren. U komt enkel in aanmerking voor retour wanneer de aangekochte goederen zich in dezelfde staat bevinden als wanneer ze aan u verkocht werden. Dit wil zeggen dat nieuwe en verzegelde goederen bij retour nog steeds verzegeld moeten zijn, tenzij anders afgesproken met de dienst na verkoop.

Gebruikte goederen dat niet verzegeld waren dienen compleet teruggestuurd te worden met alle onderdelen aanwezig.

Wanneer de teruggestuurde goederen beschadigd, geopend of foutief gebruikt zijn, zullen we uw retour niet of maar gedeeltelijk kunnen aanvaarden. Dit is enkel het geval wanneer de goederen in kwestie in aanmerking komen voor herverkoop of hergebruik voor commerciële doeleinden. Het bedrag, in het laatste geval, wordt uitgedrukt in een percentage dat de administrator van de webshop zal bepalen.

Niet retourneerbare items zijn:
Geschenkkaarten
Downloadbare producten

Om een retour te vervolledigen hebben we een factuur of leveringsnota nodig dat u werd overhandigd door Brick Hunters. Als dit niet het geval is kan de retour niet plaatsvinden.

Stuur uw aankoop a.u.b. niet terug naar de LEGO leverancier, zij zullen u niet verder kunnen helpen.

2. Terugvordering

Eens uw retour aankomt en geïnspecteerd is, zullen we u een email toesturen dat we uw retour goed hebben ontvangen. We zullen u verder op de hoogte houden van de aanvaarding of weigering van het retour. Wanneer deze aanvaardt wordt zal uw terugstorting plaatsvinden op de door u oorspronkelijk gekozen betaalwijze binnen enkele dagen. Indien wij meer informatie nodig hebben, zullen we u hieromtrent contacteren.

Verzendkosten zijn niet terugvorderbaar. Indien er kosten werden aangerekend voor verzending, zullen deze bij terugstorting niet aanwezig zijn.

2.1 Laattijdige of vermiste terugvorderingen

Indien u uw terugstorting nog niet ontvangen hebt, dient u eerst uw rekening te controleren. Dan blijft er de mogelijkheid om uw rekeninghouder te contacteren, het kan zijn dat er wat tijd verstrijkt voordat uw terugstorting officieel tevooschijn komt, afhankelijk van regionale voorkeuren en rekeninghouder. Wanneer u deze stappen hebt ondernomen en uw terugstorting nog steeds niet hebt ontvangen, dient u ons te contacteren.

2.3 Uitverkoop-goederen

Enkel normaal geprijsde goederen mogen teruggevorderd worden, goederen dat op uitverkoop staan kunnen helaas niet worden teruggevorderd.

2.4 Geschenken

Wanneer de goederen gemarkeerd werden als een geschenk bij aankoop, krijgt u een geschenktegoed met de waarde van uw retour. Wanneer de goederen ontvangen worden, wordt u een email toegestuurd met geschenktegoed.

Als de goederen niet gemarkeerd werden als geschenk of als de schenker de goederen naar zijn eigen adres heeft gestuurd om ze u later te bezorgen, zullen we de terugstorting laten gebeuren op de rekening van de schenker en zal de schenker ervan op de hoogte gebracht worden.

3. Retourprocedure

Om uw product te retouren dient u dit product te sturen naar het volgend adres:

Molenveldweg 32 A4,
2880 Bornem,
België

U zal ervoor verantwoordelijk gesteld worden om de verzending voor dat product te betalen.

Afhankelijk van uw regio kan de verzendtijd variëren.

Wanneer u een product boven 70€ in waarde retourneert, is het aangeraden om voor een getraceerde verzendwijze te opteren, inclusief verzekering. We garanderen niet dat we uw geretourneerde goederen zullen ontvangen.